شناسهٔ خبر: 20800 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکمیل پروژه بیمارستان ۸۲ تختخوابی شهرستان بهار در استان همدان تا پایان سال

بیمارستان شهدا دهگلان سرپرست اداره فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از پیگیری عملیات اجرایی تکمیل بیمارستان ۸۲ تختخوابی شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، علی اکبر شهبازی در رابطه با این پروژه گفت: بیمارستان ۸۲ تختخوابی بهار از سال ۸۹ شروع و مقرر شده در جهت مصوبات سفرهای استانی ریاست جمهوری در سال ۹۵ خاتمه یابد.

سرپرست اداره فنی و اجرایی اداره کل افزود: این بیمارستان با زیربنای ۸ هزار و ۳۲۱ مترمربع و به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در ۴ طبقه در حال احداث و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی برخوردار است.

وی در خصوص هزینه‌های انجام شده این بیمارستان گفت: برآورد تقریبی جهت تکمیل پروژه بیمارستان بهار مبلغی بالغ بر ۲۵۵ هزار میلیون ریال پیش‌بینی شده که تاکنون ۱۴۰ هزار میلیون ریال هزینه شده و به اعتبار ۱۱۵ هزار میلیون ریال تا اتمام پروژه مورد نیاز است.

شهبازی در پایان افزود: زمین واگذار شده جهت احداث این پروژه با کمک فردی خیر به دستگاه اجرایی واگذار و نقشه‌های این پروژه توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه و به وزارت راه وشهرسازی ارائه شده است.

نظر شما